dagje Kings Park - Reisverslag uit Perth, Australië van Peter Sanders - WaarBenJij.nu dagje Kings Park - Reisverslag uit Perth, Australië van Peter Sanders - WaarBenJij.nu

dagje Kings Park

Blijf op de hoogte en volg Peter

04 September 2015 | Australië, Perth

na het vanmorgen bijna gebruikelijke ontbijtje (bacon&eggs en een slootje koffie) met bus 425, de trein en weer 'n bus (Green Cat 24) aangekomen in het stadspark: Kings Park. Behalve een leuk wandelgebied met vele mooie uitzichtpunten over het hart van Perth en de wijk Freemantle over de Swan River is het vnl van belang vanwege het botanisch gedeelte dat zo'n beetje de gehele flora van Australie weergeeft: 'n leuk tijdstip want we zitten aan het begin van de lente. Na lekker bakkie koffie te voet naar down town Perth waar we lekker langs de shops hebben geslenterd en de indruk van winkelend Australie op ons in hebben laten werken. En waar we, hoe verrassend, allebei een australisch hoofddekseltje hebben aangeschaft. Moe van al het slenteren zijn we om 5 uur in 'n gezellige kroeg beland en na 'n biertje of 1 en een aziatisch hapje weer terug naar ons onderkomen waar we tenslotte doornat vanwege een stevige regenbui aankwamen.

• 04 September 2015 - 16:59

Ada:

Prachtige plant. Liefs

• 05 September 2015 - 11:03

Elly En Hans:

Lieve Frank,

Zo te horen hebben jullie het reuze naar je zin.
    Al enge beesten meegemaakt?
    We wachten vol spanning af.
    Liefs Hans en Elly

• 09 September 2015 - 16:06

Fons:

Goed te lezen dat jullie goed op weg zijn!
    Prachtige beelden, "we want more"