Voorbereiding - Reisverslag uit Perth, Australië van Peter Sanders - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Perth, Australië van Peter Sanders - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Blijf op de hoogte en volg Peter

05 September 2015 | Australië, Perth

Vanochtend rustig aangedaan, eerst een ontbijt bij ons vertrouwde adres in het Karrinyup shoppingcenter. Daarna een stevige wandeling gemaakt naar de Anaconda outdoor shop. Om ons te oriënteren op kant en klaar maaltijden en ander camping gear, want onderweg in de outback zullen we geen Woolworth (de Australiësche AH) vinden en dus verstoken zijn van enig vers voedsel. Vandaar naar Scarborough gelopen was toch even verder dan we dachten. Dus op een terras neer geploft en van één heerlijke Red Nail IPA genoten (of waren het er twee).
Daarna naar het strand om van het uitzicht te genieten, het is vandaag bewolkt met af en toe wat zon en een stevige wind. Na een uurtje vinden we het mooi geweest het wordt kouder dus terug naar het terras waar we wat eten en gedwongen worden tot nog een biertje aangezien we de bus hebben gemist. Eenmaal weer in de Airbnb gaan we proberen om alvast online alles te regelen voor het ophalen van de auto morgen, helaas het lukt niet. Morgen dus maar bij de autoverhuur alles ter plekke regelen. Wordt natuurlijk vervolgd als we weer internetverbinding hebben.

• 05 September 2015 - 17:13

Marga:

Hoi frank, leuk berichtje het gaat gelukkig goed met ada morgen eet zij bij ons met henk en hanneke. Voor jullie begint dan de echte reis , heel veel plezier en goed weer gewenst. Hartelijke groeten aan peter en wij lezen de rest van jullie trip groetjes marga en jan.

• 07 September 2015 - 09:06

Wim Den Ouden:

leni en ik wensen jullie een hele goede reis en we blijven jullie volgen

• 07 September 2015 - 12:11

Antje:

heb jullie gevonden en blijf hem volgen. goede reis.

• 08 September 2015 - 12:48

Tineke:

Ha mannen,bijna een week onderweg. leuk om jullie te volgen zo. Leve de hedendaagse techniek!
    Veel plezier hoor, groetjes Tineke.

• 08 September 2015 - 15:43

Margreet:

Hit the road boys, en ik wil sterke verhalen met een goede afloop!
    Veel mooie ervaringen toegewenst.

Tags: Anaconda, Perth