Tom Price - Reisverslag uit Tom Price, Australië van Peter Sanders - WaarBenJij.nu Tom Price - Reisverslag uit Tom Price, Australië van Peter Sanders - WaarBenJij.nu

Tom Price

Blijf op de hoogte en volg Peter

12 September 2015 | Australië, Tom Price

'S Avonds nog heel gezellig bij het kampvuur gezeten met verschillende australische mensen en duits stel. Veel verhalen gehoord waar we allemaal nog naar toe moeten maar dan zijn we nog minstens 10 maanden onderweg. Als we naar bed gaan wáait het nog steeds, Rond middernacht begint het te stormen en de tent klappert eruit om de luifel in te klappen en de stoeltjes binnen te zetten, een deel van de luifel was al los. En van het een op het andere moment is het wind stil. Nee het was geen telefoon die ons wekte maar een vogel die daar een heel goede imitatie van geeft we staan dus om 6:00 op. En rijden om 8:00 weg Richting Tom Price het is vandaag kilometers maken moeten ongeveer 430 kilometer het grootste deel over onverharde wegen. De eerste 100 km leggen we in 2 uur af veel dips (dit zijn diepe geulen in de weg) en creek passings. De weg is soms smal en dan weer heel breed. In een droog gevallen creek in de schaduw van een boom lunchen we. En dan weer door het is niet alleen rood stof achter ons maar inmiddels ook in de auto, we rijden met 1 raam een stukje open aangezien de filters van de airco verstopt zitten en we allebei last van hoofdpijn hadden als we met dichte ramen rijden. Om 16:00 komen we aan in Tom Price dit is een mijnbouw stadje en ligt aan de rand van het Karijini National Park. Hier is een supermarkt dus kunnen we weer onze voorraad voedsel en drank op peil brengen. En er is free internet waar we gebruik van maken om het verslag bij te werken. Vandaar gaan we naar het caravan park, zetten onze tent op en genieten van een biertje.

• 12 September 2015 - 09:23

Ada:

Mannen het gaat goed. Jullie komen echt terug als stoere knapen. Bed wel nee geef mij maar een matje
    airco in de auto ook niet meer nodig. Lijkt haast een therapie. Dan zijn jullie nog maar net onder weg.Ben heel benieuwd naar de foto's. Geniet veel liefs voor jullie beide.

• 12 September 2015 - 15:51

Laura Van Der Willigen:

Mannen wat een feest om mee te lezen deze reis van jullie. Stoer hoor allemaal, alles uitvinden en vooral ook genieten van jullie allemaal zien en beleven. Heel veel geluk en plezier gewenst. Mark en Laura.

• 13 September 2015 - 19:12

Hans Van Leersum:

Hoi boys,
    Ach verstopte airco en een storm.gelukkig rijden de
    bussen op tijd toch!!!!!!!
    Volg met plezier jullie verslag,ga zo door met beleven
    van dit geweldige avontuur en geniet!!
    Good luck!!
    Hans.

• 16 September 2015 - 15:51

Hein De Jong:

Wat een verhaal en wat een avontuur. Je moet het maar kunnen en durven. petje af voor jullie mooie avontuur. Wees alert en voorzichtig. Hein.