Gibb River 4 - Reisverslag uit Derby, Australië van Peter Sanders - WaarBenJij.nu Gibb River 4 - Reisverslag uit Derby, Australië van Peter Sanders - WaarBenJij.nu

Gibb River 4

Blijf op de hoogte en volg Peter

19 September 2015 | Australië, Derby

19-09-15
Vandaag gaan we de wandeling maken naar de Mitchell Falls, we staan om 6:00 op het begint inmiddels een gewoonte te worden, en beginnen om 7:10 aan de tocht. Het is een wandeling over zand en rots paden. Dan is het weer klimmen en daarna weer dalen, we lopen op het plateau met prachtige uitzicht. De temperatuur valt mee er is best wel veel bewolking wat het wandelen aangenaam maakt. Helaas staat er niet veel water in de rivier, maar de plaatsen waar water staat is wel erg mooi. Op een gegeven moment moeten we ons tussen 2 rotsblokken door wringen en dan een schitterend uitzicht op de Falls helaas is het maar een klein straaltje wat naar beneden valt. Hier zouden eigenlijk 4 watervallen te zien moeten zijn in verschillende niveau's. We lopen weer terug naar de camping en zijn om 11:00 weer terug, doorweekt van het zweet. De rest van de dag hebben we besteed aan boekje lezen en luieren