Omatozu 2 - Reisverslag uit Namibe, Angola van Peter Sanders - WaarBenJij.nu Omatozu 2 - Reisverslag uit Namibe, Angola van Peter Sanders - WaarBenJij.nu

Omatozu 2

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Peter

04 Maart 2019 | Angola, Namibe

Afgelopen nacht gehinnik van zebra's en gehuil van jakhalzen. Vandaag dus een rustig dagje, wat opruimen en luieren. We hebben nu wel in het restaurant kunnen eten, een mooie steak die lekker bereid is. Henk stook zijn laatste hout op met lekker groot vuur, niet dat het koud is maar meer voor de gezelligheid. En als klap op de vuurpijl krijgen we bezoek van een stekelvarken terwijl we rustig bij het vuur zitten.

• 06 Maart 2019 - 05:25

Barend:

Lieve 'LOT' genoten,

Heb met veel plezier al jullie verslagen gelezen.
    Ik verheug me op de foto's en video's die ik, denk ik, mag zien bij 'paaltje 13 links van de weg'.
    De aanvullende, vaak dagelijkse verhalen van co-writer Willem, waren ook bijzonder leuk om te lezen.

Goede reis terug, Barend.