Leigh Creek - Reisverslag uit Lyndhurst, Australië van Peter Sanders - WaarBenJij.nu Leigh Creek - Reisverslag uit Lyndhurst, Australië van Peter Sanders - WaarBenJij.nu

Leigh Creek

Blijf op de hoogte en volg Peter

19 Oktober 2015 | Australië, Lyndhurst

19-10-15

Vandaag gaan we terug naar Leigh Creek, niet over de weg die we heen naar Arkaroola genomen hebben maar via kleine rots weggetje. Onze auto past maar net op het weggetje als we vertrekken, er zitten diepe geulen en groeven in. Het gat niet snel maar is wel erg mooi om hier te rijden. We besluiten om de GoPro camera weer voorop te monteren want we rijden door een onherbergzaam landschap. Emoe's lopen voor de auto en kangaroo's blijven zitten tot dat ze het niet meer vertrouwen. Na twee en half uur hebben we 32 km afgelegd een gemiddelde van 13 km per uur na vier en half uur zijn we weer op wat je een hoofdweg kan noemen, dit is de weg die we gisteren gereden hebben naar Arkaroola. Om twee uur zijn we in Leight Creek waar we eerst boodschappen gaan doen en vervolgens de camping opzoeken. We hadden al gemerkt dat de band die eerder lek is geweest iedere dag iets leeg liep, maar nu was deze wel erg zacht. We gaan naar de dichtst bij zijnde garage en laten hem nakijken, de reparatie die we gedaan hebben heeft het begeven er wordt een nieuwe plug in gezet en we kunnen weer verder.

• 20 Oktober 2015 - 10:01

Ada:

Wat een tocht. Wat ik lees genieten jullie wel inteens. Maar de hitte lijkt me helemaal niets.
    wat zullen jullie het koud hebben over 14 dagen in Nederland.
    Tel de dagen af nog 14 te gaan. Jan enMarga zijn al in Nederland, dus je vervoer naar huis is
    zeker?

• 20 Oktober 2015 - 16:41

Kiki:

Hey avonturiers! Leuk weer wat van jullie te horen. Heb vannacht tijdens de fles geven aan teun alles gelijk gelezen! Teun groeit als kool en kan niet wachten jullie weer te zien! Geniet er nog even van! Tot over 2 weken! Dikke kus en knuffel van ons drietal en dikke lebber van james

• 20 Oktober 2015 - 22:22

Hans Van Leersum:

Hallo,frank en peter,
    Het blijft een plezier om jullie versla-
    gen te lezen,maar ben zeer benieuwd
    hoe het is met de vermoeidheid.
    Wat een aventuurlijke reis geweldig!!
    Veel succes verder,
    Hans v leersum.

• 20 Oktober 2015 - 22:52

Tineke:

Hoi mannen! Volg jullie met de atlas naast me, jullie maken kilometers zeg. Wat een belevenis!
    Geniet nog en hou de boel heel!
    Liefs van ons.