Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Peter Sanders - WaarBenJij.nu Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Peter Sanders - WaarBenJij.nu

Dubai

Blijf op de hoogte en volg Peter

01 November 2015 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

01-11-15

Afgelopen nacht toch niet naar de worldcup rugby tussen Australië en Nieuw Zeeland gekeken, maar naar de herhaling 's morgens. Onze tassen zijn gepakt en even voor tienen checken we uit onze bagage kunnen we in het hotel achterlaten. We lopen eerst de stad in voor een koffie en vervolgens naar de botanische tuin om onze wandeling van gisteren te vervolgen. De botanische tuin is vijftig hectare groot en laat een verscheidenheid aan planten en bomen zien. Opmerkelijk is dat de tuin ook gebruikt wordt als plaats om te trouwen en familie feestjes te geven. We lunchen in het park en gaan vervolgens het park uit om langs de rivier Torens te lopen om zo even verder weer het centrum in te komen. Gisteren hebben we in Rundle Street bij een fantastische ijssalon ijs gehaald, vandaag weer je mag daar eerst proeven van de verschillende smaken.
Na het ijsje hebben we wel dorst gekregen en we strijken neer bij het Shnitt café het is happy hour dus een paar lekkere pints met Pranging Pony gedronken. Zo tegen zessen gaan we een steak eten en om zeven uur zijn we weer bij het hotel. We bellen een taxi en halfacht zijn we op de luchthaven waar onze vlucht om 22:30 vertrekt naar Dubai.

• 02 November 2015 - 03:42

Kiki :