Etosha - Reisverslag uit Namibe, Angola van Peter Sanders - WaarBenJij.nu Etosha - Reisverslag uit Namibe, Angola van Peter Sanders - WaarBenJij.nu

Etosha

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Peter

11 Februari 2019 | Angola, Namibe

Het is gelukkig droog als we opstaan, naar het toiletgebouw om even te douchen. Het toiletgebouw is vergeven van de grote wespen en vliegen het is ronduit smerig, snel maar aan de wastafel wassen en weg. Vandaag wordt een dagje langzaam rijden door het park, om dieren te spotten. We zien struisvogels, gnu's, giraffen, Oryxen, jakhalzen, antilopen en zebra's. We stoppen bij een paar giraffen die langs de weg lopen, prachtige beesten eentje blijft voor de auto lopen en kijkt zo af en toe om zo van je mag er niet langs. Hele kudde's zebra's en springbokken en op het eind van de dag eindelijk een olifant. We overnachten op de campsite bij Halali, dit is een vrij basic campsite maar wel met een zwembad. Na het opzetten van de tenten, gaan we zwemmen. Helaas blijft het vandaag ook niet droog, het is gelukkig maar heel kort buitje. Henk maakt weer een vuur voor te koken, we gebruiken twee porki's voor de maaltijd in de ene groenten en in de andere confit de canard. Het was weer smullen, we stoken het vuur met stukken hout dat op de campsite ligt.

Tags: Etosha